Руснак Галина Василівна
Освіта
|
Вища, у 2005 р. закінчила Львівський Національний Університет імені І.
Франка
|
Спеціальність
|
Філолог, викладач англійської мови та літератури
|
Місце роботи
|
Новояворівська ЗОШ I-III ст.№3
|
Посада
|
Вчитель англійської мови
|
Стаж
|
14 років
|
Категорія
|
Спеціаліст I категорії
|
Педагогічне кредо
|
Розвивати дитину, як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної
діяльності
|
Життєве кредо
|
"Любов виникає з любові: коли хочу, щоб мене любили, я сам перший
люблю"
Г.Сковорода
|
Власний особистісний і
педагогічний портрет
Я – вчитель. Ще з
дитинства мріяла про професію вчителя, бо серцем відчувала, що моє покликання –
учити, виховувати, плекати в душі добро і людяність. Ціль моєї педагогічної
діяльності вбачаю в тому, щоб розвивати дитину, як неповторну особистість,
формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної
діяльності, вимогливість до своєї праці, природне переконання учня в істині
античного вислову: « Справжнє багатство людини – її інтелект.»
На мою думку,
розвивати пізнавальні здібності учня – одне з найактуальніших проблем
сьогодення. Тому, щоб зацікавити своїх учнів та зробити урок пізнавальним,
незабутнім, корисним та цікавим, я використовую
у своїй практиці поєднання різноманітних форм і методів роботи : інтерактивні, ігрові, проектне навчання,
використання інформаційно – комунікаційних технологій. Розумію, що сучасним
школярам нелегко збагнути пріоритет знань, тому постійно спонукаю до пошуково –
дослідницької роботи, при цьому всіляко допомагаючи.
Щодня із
задоволенням іду на урок. І завжди пам`ятаю, що маю справу з неоціненним, з
найдорожчим, що є в житті – з людиною. Щиро радію, коли бачу, що мої учні
стають впевненішими, розумнішими, відповідальнішими, готовими до життя в
соціумі.
Особисті якості,
якими я володію – це доброзичливість, оптимізм і терпеливість. Переконана, що
для учнів особисті якості вчителя мають неабияке значення. Отже, якщо вчителя
високо оцінили, як особистість, будуть любити і його предмет. Тому я намагаюся
підтримувати дружні відносини з учнями та сприяти теплому людському
спілкуванню.
Маю тверде
переконання, що вчитель повинен постійно удосконалювати свій фаховий рівень.
Внутрішній неспокій, творче горіння, постійне прагнення до самовдосконалення –
звичайний стан моєї душі. Завдяки невтомній праці, я виробила свій неповторний
почерк у роботі: для мене «… нема щасливішої долі, коли людина з твоїх рук,
учителю, іде у світ – на краплю світ людніє.»