Візитна картка

Руснак Галина Василівна

Освіта
Вища, у 2005 р. закінчила Львівський Національний Університет імені І. Франка
Спеціальність
Філолог, викладач англійської мови та літератури
Місце роботи
Новояворівська ЗОШ I-III ст.№3
Посада
Вчитель англійської мови
Стаж
14 років
Категорія
Спеціаліст I категорії
Педагогічне кредо
Розвивати дитину, як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності
Життєве кредо
"Любов виникає з любові: коли хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю"
Г.Сковорода





 Власний особистісний і педагогічний портрет
   Я – вчитель. Ще з дитинства мріяла про професію вчителя, бо серцем відчувала, що моє покликання – учити, виховувати, плекати в душі добро і людяність. Ціль моєї педагогічної діяльності вбачаю в тому, щоб розвивати дитину, як неповторну особистість, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, вимогливість до своєї праці, природне переконання учня в істині античного вислову: « Справжнє багатство людини – її інтелект.»
   На мою думку, розвивати пізнавальні здібності учня – одне з найактуальніших проблем сьогодення. Тому, щоб зацікавити своїх учнів та зробити урок пізнавальним, незабутнім, корисним та цікавим, я використовую  у своїй практиці поєднання різноманітних форм і методів роботи :  інтерактивні, ігрові, проектне навчання, використання інформаційно – комунікаційних технологій. Розумію, що сучасним школярам нелегко збагнути пріоритет знань, тому постійно спонукаю до пошуково – дослідницької роботи, при цьому всіляко допомагаючи. 
      Щодня із задоволенням іду на урок. І завжди пам`ятаю, що маю справу з неоціненним, з найдорожчим, що є в житті – з людиною. Щиро радію, коли бачу, що мої учні стають впевненішими, розумнішими, відповідальнішими, готовими до життя в соціумі.
     Особисті якості, якими я володію – це доброзичливість, оптимізм і терпеливість. Переконана, що для учнів особисті якості вчителя мають неабияке значення. Отже, якщо вчителя високо оцінили, як особистість, будуть любити і його предмет. Тому я намагаюся підтримувати дружні відносини з учнями та сприяти теплому людському спілкуванню.
    Маю тверде переконання, що вчитель повинен постійно удосконалювати свій фаховий рівень. Внутрішній неспокій, творче горіння, постійне прагнення до самовдосконалення – звичайний стан моєї душі. Завдяки невтомній праці, я виробила свій неповторний почерк у роботі: для мене «… нема щасливішої долі, коли людина з твоїх рук, учителю, іде у світ – на краплю світ людніє.»